FAQ – Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy wszystkie balony napełnione są helem?

    Balony w kategorii „Pop it” do przebicia nie posiadają helu, są napompowane powietrzem. Reszta asortymentu jest napełniona helem.

  2. Czy mogę sam wybrać termin dostarczenia?

    Tak. W formularzu zamówienia jest opcja wyboru daty dostarczenia. Prosimy pamiętać, że w okresach dużego natężenia prac kurierskich tj. Walentynki, Dzień Babci i Dziadka, Dzień Dziecka itp. przesyłki mogą być nieco opóźnione, lecz nie muszą.

  3. Czy mogę skomponować inny zestaw kolorystyczny niż ten z gotowych dostępnych?

    Tak, skontaktuj się z nami w tej sprawie mailowo kontakt@forsomeone.pl lub telefonicznie 735 843 843 – razem stworzymy piękną kompozycję dopasowaną do gustu osoby obdarowanej, lub napisz nam w polu Uwagi Do Zamówienia na jakie kolory mam zamienić zestaw.

  4. Jak długo unoszą się balony?

    Przezroczyste balony z wypełnieniem unoszą się ok. 5 dni, natomiast po 2 dniach napis lekko zaczyna się marszczyć, balony foliowe nawet do dwóch tygodni. Na trwałość balonu wpływ mają warunki atmosferyczne oraz gwałtowne zmiany temperatur. Balony foliowe przebywające w niskich temperaturach tracą swoją elastyczność, lecz po przeniesieniu go do pomieszczenia z temperaturą pokojową gaz się rozpręża i wracają do swojej formy. Zbyt duże wahania temperatury mogą doprowadzić do pęknięcia balonu, dlatego należy unikać źródeł ciepła takich jak nagrzane auto, kaloryfer, grzejnik.

  5. Jak mogę spersonalizować produkt?

    Aby spersonalizować produkt, skorzystaj z naszego edytora i w polu personalizuj wpisz swój tekst na balon, możesz dodać zdjęcie oraz dołączyć bilecik z własną dedykacją.

  6. Czy do środka pudła można dołożyć prezent?

    Tak, jednak nie każdy. Wszystko zależy od tego ile balonów będzie finalnie w pudle oraz jak duży produkt będziemy musieli dołączyć do przesyłki balonowej.

  7. Czy paragon znajduje się w przesyłkę?

    Nie. Potwierdzenia zakupu wysyłamy osobie zamawiającej przesyłkę.

  8. Czy możesz zwrócić produkt?

    Niestety nie ma takiej możliwości. “Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tym samym Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.), a także wszelkich innych produktów spersonalizowanych (np. kubki, poduszki itp.).”

  9. Czy balony są dostarczane na terenie całej Polski i jakie są opcje dostawy?

    Balony są dostarczane na terenie całej Polski, za pośrednictwem kuriera DHL. Paczki wysyłane do biur, szpitali, hoteli są pozostawiane w recepcji i niestety nie odpowiadamy za dostarczenie do rąk własnych

  10. Jaki jest możliwy najszybszy termin dostawy?

    Nasza Balonowa przesyłka wysyła prezenty od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych. Twoje zamówienie jest zrealizowane z dnia na dzień przykładowo zamawiając w poniedziałek do 12:00, najbliższa możliwa data dostarczenia do wyboru to wtorek.