FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy wszystkie balony napełnione są helem?

    Większość tak. Produkty takie jak zestawy prezentowe czy bukiety balonowe nie posiadają helu.

  2. Czy mogę sam wybrać termin dostarczenia?

    Tak. W formularzu zamówienia jest opcja wyboru daty dostarczenia. Prosimy pamiętać, że w okresach dużego natężenia prac kurierskich tj. Walentynki, Dzień Babci i Dziadka, Dzień Dziecka itp. nie mamy możliwości zagwarantowania dostawy na wskazany dzień.

  3. Czy mogę skomponować inny zestaw kolorystyczny niż ten z gotowych dostępnych?

    Tak, skontaktuj się z nami w tej sprawie mailowo [email protected] lub telefonicznie 735 843 843 – razem stworzymy piękną kompozycję dopasowaną do gustu osoby obdarowanej.

  4. Jak długo unoszą się balony?

    Przezroczyste balony z wypełnieniem unoszą się ok. 7 dni, natomiast balony foliowe do dwóch tygodni. Na trwałość balonu wpływ mają warunki atmosferyczne oraz gwałtowne zmiany temperatur. Balony foliowe przebywające w niskich temperaturach tracą swoją elastyczność, lecz po przeniesieniu go do pomieszczenia z temperaturą pokojową gaz się rozpręża i wracają do swojej formy. Zbyt duże wahania temperatury mogą doprowadzić do pęknięcia balonu, dlatego należy unikać źródeł ciepła takich jak nagrzane auto, kaloryfer, grzejnik.

  5. Jak mogę spersonalizować produkt?

    Aby spersonalizować produkt, możesz skorzystać z naszego edytora by wykonać napis na balonach, możesz dodać zdjęcie oraz dołączyć bilecik z własną dedykacją. 

  6. Czy do środka pudła można dołożyć prezent?

    Tak, jednak nie każdy. Wszystko zależy od tego ile balonów będzie finalnie w pudle oraz jak duży produkt będziemy musieli dołączyć do przesyłki balonowej.

  7. Czy paragon znajduje się w przesyłkę?

    Nie. Potwierdzenia zakupu wysyłamy osobie zamawiającej przesyłkę.

  8. Czy możesz zwrócić produkt?

    Niestety nie ma takiej możliwości. “Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tym samym Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.), a także wszelkich innych produktów spersonalizowanych (np. kubki, poduszki itp.).”

  9. Czy balony są dostarczane na terenie całej Polski i jakie są opcje dostawy?

    Balony są dostarczane na terenie całej Polski, za pośrednictwem kuriera DHL. Paczki wysyłane do biur, szpitali, hoteli są pozostawiane w recepcji i niestety nie odpowiadamy za dostarczenie do rąk własnych

  10. Jaki jest możliwy najszybszy termin dostawy?

    Nasza poczta balonowa wysyła prezenty od wtorku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych. Twoje zamówienie jest zrealizowane z dnia na dzień przykładowo zamawiając w poniedziałek, najbliższa możliwa data dostarczenia do wyboru to środa, gdyż dopiero we wtorek zostanie nadana paczka.

×

Koszyk