Prezent dla instagramerki

Współpraca z influencerami otwiera drzwi do udanej kampanii reklamowej. Branża marketingowa opiera się głównie na portalach społecznościowych jakimi jest instagram i facebook, ponieważ to właśnie na nich przebywa najwięcej odbiorców. Użytkownicy zaglądają na swoje social media, od kilku do kilkudziesięciu razy dziennie. Odbiorcy tych platform są ze wszystkimi nowościami na bieżąco, szczególnie dzięki aktywnościom swoich ulubionych instagramerów. Instagram, połączony z profilem osobistym i stroną na facebooku, umożliwia powielanie publikacji z instagrama prosto na stronę facebooka i odwrotnie. Chcąc dotrzeć ze swoim produktem prosto do rąk klientów, bez konieczności tworzenia niepewnych płatnych reklam opartych tylko na jednym haśle i grafice, paczka prezentowa dla instagramerów będzie do tego najlepszą alternatywą.

Dlaczego warto wybrać przesyłkę balonową dla instagramerki?

Osoby aktywne w mediach społecznościowych cechuje prezentowanie rozwiązań, które potrafią zaskoczyć, zachwycić i wzbudzić poczucie zaniemówienia. Prezent dla instagramerki musi mieć zatem tzw. “efekt wow”. Internetowi twórcy od razu odczytują i uznają takie przesyłki za bardziej wartościowe pod względem przekazu, ale także z przyjemnością chcą pochwalić się otrzymaną paczką ze światem. Im więcej emocji w instagramerze wzbudza otrzymana paczka promocyjna, tym chętniej i częściej będzie ją pokazywać na swoich profilach. Wzbudzenie radości na dłuższą chwilę, może zatem zapewnić, że promowanie produktu w ten sposób, nie skończy się w jeden dzień. Balon utrzymuje swoją trwałość przez dłuższy czas, a zatem na zdjęciach, na insta story czy w telewizji instagramowej będzie widoczny dużo dłużej, niż przy samym rozpakowywaniu prezentu.

Skuteczność reklamy jaka jest realizowana przy pomocy instagramerek, będzie rosła, im bardziej efektowna okaże się balonowa przesyłka. Taka forma reklamy nie musi wiązać się tylko z promocją i premierą nowego produktu wchodzącego na rynek. Paczki balonowe mogą być niespodzianką z okazji urodzin współpracującej z marką instagramerki, formą zaproszenia jej na odbywający się event, z okazji Świąt Wielkanocnych lub Bożonarodzeniowych, okazji rozpoczęcia nowej pory roku, uzyskania sukcesu zawodowego, otrzymania nowych umiejętności, które warto byłoby nagrodzić, czy formą podziękowań za wspólnie zrealizowaną kampanię. Pomysłów na wręczenie instagramerkom balonowego prezentu może być mnóstwo, a jedynym ograniczeniem okaże się tylko wyobraźnia właścicieli firm, które chcą w taki sposób podkreślić wyjątkowość swojego produktu.

Jakie zalety ma przesyłka balonowa i jak ją odpowiednio wybrać?

Odpowiednie zaprezentowanie produktu we współpracy z instagramerami daje ogromne możliwości ich prezentacji, przy jednoczesnym zobrazowaniu działania produktu w realnym życiu. Już od momentu przyniesienia paczki przez kuriera następuje proces reklamy. Paczka jest otwierania, a wtedy ukazują się emocje związane z zobaczenia wnętrza, których nie da się powielić ani ukryć. Na koniec pozostaje realna recenzja, powodująca, że odbiorcy chcą otrzymać dokładnie taki sam produkt i być klientem marki.

W związku z tym, że instagramerzy działają w różnie skrajnych od siebie branżach, od branży beauty związanej z kosmetykami po branżę kulinarną, gdzie liczą się głównie smaki, trudno jest dostosować paczkę PRową, która sprosta tym wszystkim zadaniom. Dzięki przesyłce prezentowej nabiera to zupełnie innego znaczenia.

Dla instagramerek lifestylowych, modowych, beauty i wszelkiej tematyki branż kobiecych, sprawdzą się balowy w kolorze różu. Róż i jego odcienie od samego początku działania instagrama były spójną częścią brandu marki instagramowej. Nic więc dziwnego, że kolor i jego pochodne są tak chętnie powielane w publikacjach. Transparentny balon kula wypełniona różowymi piórkami, różowe napisy na białych balonach, balony w kolorze pudrowego różu i rose gold, a nawet odcienie ciemnego różu, zrobią furorę na zdjęciach influancerek promujących produkt na swoich profilach. Serca, gwiazdki, kule – to balony które są chętnie wybierane do promocji. Można zaskoczyć swoich współpracujących, kreatywnych promotorów, modelem balona w kształcie popularnego, różowego i bardzo modnego flaminga. Wzór może być skierowany do twórców w każdej branży. Twórcy będą wiedzieć co z nim zrobić i jak go zaprezentować, aby podkreślić piorunujący efekt przesyłki i całej kampanii.

Na każdym balonie można umieścić także personalizowany tekst dla odbiorcy. Treść może mieć inny wymiar dla instagramerów podróżniczych, a inny dla instagramerów książkowych lub motoryzacyjnych. W każdym przypadku personalizacja podkreśli ważność i indywidualne podejście do każdego instagramera, dzięki czemu będą się oni czuć wyjątkowo.