FAQ – Najczęściej zadawane pytania
-
Czy wszystkie balony napełnione są helem?
Balony w kategorii „Pop it” do przebicia nie posiadają helu, są napompowane powietrzem. Reszta asortymentu jest napełniona helem.
-
Czy mogę sam wybrać termin dostarczenia?
Tak. W formularzu zamówienia jest opcja wyboru daty dostarczenia. Prosimy pamiętać, że w okresach dużego natężenia prac kurierskich tj. Walentynki, Dzień Babci i Dziadka, Dzień Dziecka itp. przesyłki mogą być nieco opóźnione, lecz nie muszą.
-
Czy mogę skomponować inny zestaw kolorystyczny niż ten z gotowych dostępnych?
Tak, skontaktuj się z nami w tej sprawie mailowo kontakt@forsomeone.pl lub telefonicznie 735 843 843 – razem stworzymy piękną kompozycję dopasowaną do gustu osoby obdarowanej, lub napisz nam w polu Uwagi Do Zamówienia na jakie kolory mam zamienić zestaw.
-
Jak długo unoszą się balony?
Przezroczyste balony z wypełnieniem unoszą się ok. 5 dni, natomiast po 2 dniach napis lekko zaczyna się marszczyć, balony foliowe nawet do dwóch tygodni. Na trwałość balonu wpływ mają warunki atmosferyczne oraz gwałtowne zmiany temperatur. Balony foliowe przebywające w niskich temperaturach tracą swoją elastyczność, lecz po przeniesieniu go do pomieszczenia z temperaturą pokojową gaz się rozpręża i wracają do swojej formy. Zbyt duże wahania temperatury mogą doprowadzić do pęknięcia balonu, dlatego należy unikać źródeł ciepła takich jak nagrzane auto, kaloryfer, grzejnik.
-
Jak mogę spersonalizować produkt?
Aby spersonalizować produkt, skorzystaj z naszego edytora i w polu personalizuj wpisz swój tekst na balon, możesz dodać zdjęcie oraz dołączyć bilecik z własną dedykacją.
-
Czy do środka pudła można dołożyć prezent?
Tak, jednak nie każdy. Wszystko zależy od tego ile balonów będzie finalnie w pudle oraz jak duży produkt będziemy musieli dołączyć do przesyłki balonowej.
-
Czy paragon znajduje się w przesyłkę?
Nie. Potwierdzenia zakupu wysyłamy osobie zamawiającej przesyłkę.
-
Czy możesz zwrócić produkt?
Niestety nie ma takiej możliwości. “Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tym samym Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.), a także wszelkich innych produktów spersonalizowanych (np. kubki, poduszki itp.).”
-
Czy balony są dostarczane na terenie całej Polski i jakie są opcje dostawy?
Balony są dostarczane na terenie całej Polski, za pośrednictwem kuriera DHL. Paczki wysyłane do biur, szpitali, hoteli są pozostawiane w recepcji i niestety nie odpowiadamy za dostarczenie do rąk własnych
-
Jaki jest możliwy najszybszy termin dostawy?
Nasza Balonowa przesyłka wysyła prezenty od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych. Twoje zamówienie jest zrealizowane z dnia na dzień przykładowo zamawiając w poniedziałek do 12:00, najbliższa możliwa data dostarczenia do wyboru to wtorek.